Ναυτεμπορική
4 Νοεμβρίου 2010
Στις τελευταίες θέσεις της παγκόσμιας κατάταξης σε ό,τι αφορά την καταναλωτική εμπιστοσύνη, με μόλις 57 μονάδες, που αποτελεί και το ιστορικά χαμηλότερο ποσοστό της, παραμένει η Ελλάδα, σύμφωνα με την τελευταία μέτρηση της Nielsen. Η παγκόσμια Καταναλωτική Εμπιστοσύνη έπεσε 2 μονάδες σε σχέση με το περασμένο εξάμηνο και έφτασε τις 90.
Με τις 100 μονάδες να αποτελούν τη βάση μεταξύ αισιοδοξίας και απαισιοδοξίας, η τελευταία μέτρηση της Nielsen για την Καταναλωτική Εμπιστοσύνη αντανακλά την απαισιοδοξία των καταναλωτών παγκοσμίως όσον αφορά στο εργασιακό τους μέλλον, τα οικονομικά τους και τη δυνατότητα τους να αγοράζουν τα πράγματα που χρειάζονται και επιθυμούν.
Περισσότερα
Nielsen Global Consumer Confidence Survey Q3 2010
No comments:
Post a Comment